وبلاگ تخصصی مواد شیمیایی کیمیا تهران اسید

این وبلاگ در خصوص مواد شیمیایی عرضه شده در شرکت کیمیا تهران اسید می باشد.

وبلاگ تخصصی مواد شیمیایی کیمیا تهران اسید

این وبلاگ در خصوص مواد شیمیایی عرضه شده در شرکت کیمیا تهران اسید می باشد.

کیمیا تهران اسید شرکت خرید و فروش انواع مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی می باشد. شما با همراهی ما می توانید با انواع مواد شیمیایی و نحوه بسته بندی آنها آشنا شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۶ اسفند ۰۰، ۱۰:۵۱ - کناف سقف
    عالی

چگونه از اسید دیسکلر استفاده کنیم؟

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۰ ب.ظ

دستگاه های سرمایشی و گرمایشی به این نحو عمل می کنند که جریانی از آب از داخل لوله ها و بخش های مختلفشان عبور می کند. آب دارای املاح و یون هایی است که می توانند به مرور زمان سبب ایجاد رسوب در محل عبور خود شود. این رسوب می تواند به دستگاه آسیب وارد کند و خساراتی را به همراه داشته باشد.دیسکلر ها برای رفع این مشکل فرمولاسیون شده اند.

سه نوع اسید دیسکلر در دیجی شیمی موجود است:

  • اسید دیسکلر معمولی
  • سوپر دیسکلر
  • دیسکلر بدون بو

روش استفاده از دیسکلر به این نحو است که اسید را وارد مخزن آبی که وارد بخش های مختلف دستگاه می شود، می کنند. این محصول از این بخش ها عبور کرده و باعث حل شدن رسوبات در خود می شود. آبی که در نهایت از مخزن خارج می شود، دچار تغییر رنگ شده است و این به معنای حل شدن رسوبات در آن می باشد. در این روش استفاده از دیسکلر، زمانی که آب خروجی شفاف شد، به معنای اتمام کار و از بین رفتن همه رسوبات است. اما در برخی مواقع به آب شفاف و با کیفیت نمی رسیم که نشان از کیفیت پایین اسید دیسکلر می باشد. بنابراین باید این محصول را تنها از موسسات و مراکز معتبر و قابل اطمینان تهیه نمود.

 

https://digishimi.com/index.aspx?Article=how-to-use-desclear

  • popog

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی