وبلاگ تخصصی مواد شیمیایی کیمیا تهران اسید

این وبلاگ در خصوص مواد شیمیایی عرضه شده در شرکت کیمیا تهران اسید می باشد.

وبلاگ تخصصی مواد شیمیایی کیمیا تهران اسید

این وبلاگ در خصوص مواد شیمیایی عرضه شده در شرکت کیمیا تهران اسید می باشد.

کیمیا تهران اسید شرکت خرید و فروش انواع مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی می باشد. شما با همراهی ما می توانید با انواع مواد شیمیایی و نحوه بسته بندی آنها آشنا شوید.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۶ اسفند ۰۰، ۱۰:۵۱ - کناف سقف
    عالی

کاربرد هیدروفلوئوریدریک در صنعت

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰ ق.ظ

تولید ترکیبات آرگانوفلورین : کاربرد اصلی اسید Hf در صنعت شیمی آرگانو فلورین است. بسیاری از ترکیبات آرگانوفلورین با استفاده از HF به عنوان منبع فلوئور، از جمله تفلون، فلوروپلیمرها، فلوئوروکربن ها تهیه می شوند.

  1. تولید فلوراید معدنی : اکثر ترکیبات فلوراید معدنی با حجم بالا از اسید هیدروفلوئوریک تهیه می شوند. از این ماده در تولید آلومینیوم استفاده می کنند. سایر فلورایدهای معدنی تهیه شده از اسید هیدروفلوریک شامل سدیم فلوراید و هگزا فلوراید اورانیوم ست.
  2. این ماده در صنعت نیمه هادی به عنوان ارکان اصلی در تمیزکاری ویفرهای سیلیکون مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می توان از آن برای صیقل دادن و سرمازدگی شیشه استفاده کرد.

اسید فلوریدریک

  1. از اسید فلوریدریک به صورت محلول در شیشه سازی و فلزکاری، مود پاک کننده صنعتی و خانگی و پاک کننده های زنگ زدگی و در ساخت الکترونیک استفاده می شود.
  2. برای تولید سوخت های اکتان در پالایشگاه های نفت استفاده می شود.
  3. در تصفیه اورانیوم برای استفاده به عنوان سوخت هسته ای، در ساخت انواع مواد شیمیایی آلی، در تولید فولاد ضد زنگ.

 

https://digishimi.com/index.aspx?Product=%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D9%84%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%B1%DB%8C%DA%A9

  • popog

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی